پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد آيفون تصويري

۱۰ بازديد

اكنون در تمام خانه‌هاي نوساز از آيفون تصويري استفاده مي‌شود. شركت‌هاي بزرگي در ايران در ساخت اين محصول با هم رقابت دارند كه رقبايي سرسخت براي توليدكنندگان خارجي شده‌اند و مي‌توان سهمي بيش از ۹۰ درصد در بازار ايران براي شركت‌هاي داخلي در كشور قائل شد.

ما در اين مطلب قصد داريم در انتخاب بهترين آيفون تصويري با توجه به بودجه‌تان شما را راهنمايي كنيم.

گروه اول: آيفون تصويري با قيمت مناسب و قابليت هاي ساده صفحه نمايش رنگي

آيفون تصويري

به طور كلي تمام محصولات ۳.۵ اينچ، ۴ اينچ و حتي ۴.۳ اينچ بدون حافظه‌ ذخيره عكس كه در ايران توليد مي‌شوند قيمت مناسبي را دارا است كه آمار فروش از چند فروشگاه اينترنتي معتبر نشان مي‌دهد كه مصرف كنندگان، به محصولات آيفون تصويري سيماران، تابا و تكنما علاقه بيشتري داشته‌اند. البته انتخاب اين دو برند ايراني بي دليل نيست و با نگاهي به محصولات اين دو شركت در اين رده قيمتي متوجه كيفيت بالا و ظاهر زيبا و تنوع خوب آن ها خواهيم شد.

حدود بودجه براي خريد هر مانيتور آيفون تصويري بين ۱۴۵,۰۰۰ تا ۱۸۰,۰۰۰ تومان است.

چهار آيفون تصويري برتر در اين رده

آيفون تصويري سيماران HS-43 و HS-40

آيفون تصويري تابا مدل TVD-2043

آيفون تصويري تكنما مدل D43

آيفون تصويري سوزوكي مدل 415 بدون حافظه

گروه دوم : آيفون تصويري ميان رده و با حافظه عكس و فيلم

با توجه به ساخت و سازها و مدرن‌تر شدن ساختمان‌ها در كلان شهرها در چند سال اخير تمايل براي محصولاتي با اندازه صفحه نمايش بيش از ۴ اينچ و با حافظه ذخيره عكس يا فيلم بيشتر شده و در سال ۹۵ بيشتر خريدها در اين رده قيمتي قرار گرفته است. البته در اين رده تعدادي از محصولات با قابليت كليد لمسي از طرف شركت‌ها ارائه شده كه عمر بيشتر و ظاهر زيبا را به ارمغان مي‌آورد همچنين در تعدادي از آيفونهاي تصويري قابليت ارتباط داخلي بين واحدها وجود دارد. در اين رده رقابت بين شركت‌هاي سيماران و تكنما بيشتر است، هرچند كه در فاصله‌اي نزديك شركت‌هاي سوزوكي، تابا و همچنين الكتروپيك را مي‌بينند كه هر كدام قابليت‌هاي خاصي را دارا هستند.

حدود بودجه براي خريد هر مانيتور آيفون تصويري بين ۱۸۸,۰۰۰ تا ۲۳۰,۰۰۰ تومان است.

پنج آيفون تصويري برتر در اين رده:

سيماران مدلهاي HS-43TK در دو مدل با ارتباط داخلي و بدون ارتباط داخلي

تكنما مدل 43TM

تابا مدلهاي TVD-1035و TVD-1043

الكتروپيك مدل 592

در رده ميان قيمت همچنين كوماكس كره با آيفون CDV-43K را مي‌توان قرار داد

گروه سوم: آيفون تصويري گران‌قيمت و با حافظه عكس و فيلم و با حافظه

درنهايت گروه سوم دربازكن‌هاي تصويري با صفحه‌هاي نمايش ۷ اينچ با حافظه و همچنين ارتباط داخلي بين واحدها مي‌تواند ملاك اصلي قرار گيرد. اما نكته‌اي كه مهم است، اساس برترين آيفون‌ها در اين رده، ظاهر و قابليت‌هاي آن با در نظر گرفتن قيمت است. در اين رده مي‌توان اكثر مانيتورهاي كوماكس كره را قرار داد؛ اما به علت مهم نبودن ارتباط داخلي و حافظه در خارج از ايران ما مجبور هستيم اين برند را از بررسي خارج كنيم. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.